sad_pvnDMEs57q

7 ترکیب رنگی که در سال 2022 باید امتحان کنید!
مدیر 09 مرداد 1401

7 ترکیب رنگی که در سال 2022 باید امتحان کنید!

اکنون در سال 2022 هستیم و افراد مختلفی روزانه لباس های زیادی خریداری میکنند که یکی از آن افراد نیز ما هستیم. ترکیب رنگ های بی شماری وجود دارند که شما میتوانید شلوار لباس خودتان را با همدیگر ست کنید اما چند ترکیب رنگی وجود دارد که شمارا منحصر بفرد تر و بوز تر نگه میدارد. امروز فروشگاه اینترنتی لباس زنانه سوگان میخواد این ترکیب رنگ های جادویی را مورد بررسی قرار دهد تا در سال جدید از آنها استفاده کنیم. پس با ما همراه باشید.

7 ترکیب رنگی جادویی در سال 2022

 

  • صورتی + بنفش

ترکیب رنگ بنفش و صورتی همگی را یاد باربی میاندازد و هر دو رنگ صورتی و بنفش رنگ هایی هستند که مطابق سلیقه بیشتر دختران است و کمتر دخترانی پیدا میشوند که از این رنگها بدشان بیاید. دو رنگ صورتی و بنفش رنگهای شیرین به حساب میایند که ترکیب هردو با یکدیگر جلوه زیبایی به افراد میبخشد.

  • آبی + قهوه ای

ترکیب این دو رنگ نیز طرفداران خاص خود را دارند و شاید در نگاه اول بنظر زیاد جذاب نرسد اما نکته ای که وجود دارد این است که در ترکیب این دو رنگ باید دقت زیادی داشته باشید تا جلوه بهتری داشته باشد. مثلا برای فص های تابستان میتوانید از مانتو های قهوه ای بسیار بلند استفاده کنید و با کفش های به رنگ آبی آن را ست کنید تا ببینید چه زیبایی خاصی به شما میدهد. یا مثلا در زمستان از لباس های نخی آبی استفاده کنید و با شلوار جین قهوه ای آن را ست کنید. حتی تصورش هم خارق العاده است. اینفلوئنسر های ینستاگرامی معمولا از این ترکیب خوششان میاید و بیشتر مواقع این ترکیبب را میپسندند.

  • سبز + مشکی

این یک ترکیب بیشتر اسپرت برای افراد خاص است. این ترکیب جزو ترکیب هایی است که همه جوره میتوانید باهمدیگر ست کنید و در همه فصول کاربرد دارد. همچنین در مورد این ست جذاب باید بگوییم که اگر محبوبترین ست در بین افراد نباشد به جرعت میتوانیم بگوییم که جزو یکی از محبوبترین ست ها است که میتوانید از آن استفاده کنید.

  • قرمز + سفید

این ترکیب رو شاید بسیاری از ماها به چشم دیدیم یا حتی ست هم کرده ایم. این ست یک ست چشمگیر است که همه را به خود خیره میکند. قرمز پر رنگ در مقابل سفید روشن که جذابیت را چندین برابر میکند. همچنین جزو ست هایی قرار میگیرد که همه جوره میتوانید آن را ست کنید و در فصل زمستان یا تابستان از آن استفاده کنید.

  • صورتی + مشکی

یکی دیگر از ترکیب های مورد علاقه رنان و دختران که انها را یاد باربی میاندازد. بیشتر دختران این ترکیب را بیشتر از ترکیب اول یعنی بنفش + صورتی دوس دارند و حس بهتری به آنها میدهد. این ترکیب از آنجایی خاص میشود که یک دامن صورتی با یک شلوار مشکی ست شود که ظاهری فوق العاده خواهد داشت و همه چشم هارا به شما مجذوب خواهد کرد.

  • آبی + سفید

این ترکیب شاید یادآور این باشد که در فصل تابستان هستیم اما اگر به خوبی این دو رنگ را ست کنید ظاهری فوق العاده خواهد داشت و در همه فصول میتوانید از این ترکیب استقاده کنید. این ترکیب نیز جزو معدود ترکیب هایی است که علاقه مندان زیادی چه در مردان و چه در مردان دارد و افراد زیادی این دو رنگ را میپسندند. همچنین باید بدانید که ترکیب رنگ آبی و سفید حس تازه بودن را به شما میبخشد و افراد حس خوبی با شما خواهند گرفت.

  • نارنجی + آبی

این ترکیبی بسیار شاد و ورزشی است که حس خوبی به آدم میدهد. ترکیبی که در همه فصول و همه جوره میتوانید آن را ست کنید و ز آن لذت ببرید. ترکیب این دو رنگ معمولا در جلسات مهم و مراسم ها توصیه نمیشود و بیشتر برای حال هوای ورزش و تفریح کاربرد دارد.

دیدگاه خود را ارسال کنید

برای ارسال نظر باید عضو شوید

دسته بندی بلاگ

پشتیبانی: 02538831275 |